Držák budíku do výdechu topení Golf 4 originální design mřížky

1 hodnocení
Značka: robstydesign

✅  Rychlá a snadná instalace zacvaknutím.

✅ Design originální mřížky (Žebrování).

✅  Instalace do prostředních výdechů topení.

✅ Více kusová sleva.

Varianta:
Dostupnost Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Kód: 411/MAT 411/LES 411/MAT2 411/LES2 411/MAT3 411/LES3 411/MAT4 411/LES4 411/MAT5 411/LES5 411/MAT6 411/LES6 411/MAT7 411/LES7 411/MAT8 411/LES8 Zvolte variantu
399 Kč 699 Kč od 349 Kč –12 % - –14 % - - - - - - - - - - - - - až –14 % 349 Kč 399 Kč 599 Kč 649 Kč 439 Kč 449 Kč 649 Kč 699 Kč 699 Kč 349 Kč 799 Kč 849 Kč 349 Kč 399 Kč 899 Kč 999 Kč od 349 Kč
Držák budíku do výdechu topení Golf 4 originální design mřížky
1 hodnocení
Značka: robstydesign
9DA751F9 9268 4BD4 9C5E 6D7B2F8DE2FA
399 Kč 699 Kč od 349 Kč –12 % - –14 % - - - - - - - - - - - - - až –14 %
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
logo
Powered by Mirulu
Jedinečný mech MIRULU
Česká výroba
Česká výroba
Většinu produktů si vyrábíme sami
4,0 1 hodnocení

Varianta plné mřížky, nebo držák přídavného budíku na (Tlak turba, teplotu oleje, tlak oleje.... je určený do prostředních  výdechu topení,  případně na stranu řidiče (v levo), mřížka u spolujezdce pro vůz Volkswagen Golf mk4 v designu originální mřížky (Žebrování).
kompatibilní se všemi modely všech ročníků.
Standardně na průměr budíku 52mm. Při samotné objednávce si můžete taky zvolit podrobnou specifikaci dle vašich přání a požadavků. 

Instalace ? Stačí vycvaknout originální mřížky z výdechu a stačí instalovat naše držáky budíků nebo plné mřížky.

Matné nebo lesklé provedení, které je chemicky ošetřeno pro sjednocení jednotlivých vrstev tisku a případně i pro leskl materiálu, tudíž se nejedná o lakýrnické zpracování které by mohlo být časem jakkoli porušeno.

Všechny specifikace výše zmíněného produktu jsou vyrobeny se shodného materiálu ASA, což je méně toxičtější materiál na výrobu než ABS (planeta vám jistě poděkuje!:D ) a přináší tak sebou i vyšší UV stabilitu oproti klasickém ABS.
Materiál v pohodě vydrží i vysoké teploty na motoru, takže vyšší teploty v létě uvnitř vozu nebo v zimě při topení ve voze pro tenhle materiál jsou hračka.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: