Držák budíku do výdechu topení Golf 4 velký honeycomb mřížky

Neohodnoceno
Značka: robstydesign

✅  Rychlá a snadná instalace zacvaknutím.

✅ Design velký honeycomb (velká plástev).

✅ Více kusová sleva.

Varianta:
Dostupnost Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Kód: 966/MAT 966/LES 966/MAT2 966/LES2 966/MAT3 966/LES3 966/MAT4 966/LES4 966/MAT5 966/LES5 966/MAT6 966/LES6 966/MAT7 966/LES7 966/MAT8 966/LES8 Zvolte variantu
399 Kč 699 Kč od 349 Kč –12 % - –14 % - - - - - - - - - - - - - až –14 % 349 Kč 399 Kč 599 Kč 649 Kč 439 Kč 449 Kč 649 Kč 699 Kč 699 Kč 349 Kč 799 Kč 849 Kč 349 Kč 399 Kč 899 Kč 999 Kč od 349 Kč
Držák budíku do výdechu topení Golf 4 velký honeycomb mřížky
Neohodnoceno
Značka: robstydesign
golf4honeycomb 2
399 Kč 699 Kč od 349 Kč –12 % - –14 % - - - - - - - - - - - - - až –14 %
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
logo
Powered by Mirulu
Jedinečný mech MIRULU
Česká výroba
Česká výroba
Většinu produktů si vyrábíme sami

Varianta plné mřížky, nebo držák přídavného budíku na (Tlak turba, teplotu oleje, tlak oleje.... je určený do prostředních  výdechu topení, případně na stranu řidiče (v levo), mřížka u spolujezdce pro vůz Volkswagen Golf mk4 v designu velký honeycomb (velká plástev).
kompatibilní se všemi modely všech ročníků.
Standardně na průměr budíku 52mm. Při samotné objednávce si můžete taky zvolit podrobnou specifikaci dle vašich přání a požadavků. 

Instalace ? Stačí vycvaknout originální mřížky z výdechu a stačí instalovat naše držáky budíků nebo plné mřížky.

Matné nebo lesklé provedení, které je chemicky ošetřeno pro sjednocení jednotlivých vrstev tisku a případně i pro leskl materiálu, tudíž se nejedná o lakýrnické zpracování které by mohlo být časem jakkoli porušeno.

Všechny specifikace výše zmíněného produktu jsou vyrobeny se shodného materiálu ASA, což je méně toxičtější materiál na výrobu než ABS (planeta vám jistě poděkuje!:D ) a přináší tak sebou i vyšší UV stabilitu oproti klasickém ABS.
Materiál v pohodě vydrží i vysoké teploty na motoru, takže vyšší teploty v létě uvnitř vozu nebo v zimě při topení ve voze pro tenhle materiál jsou hračka.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: