Instalace egr delete kitu na 1.9TDI.
Instalace egr off kitu na 1.9TDI motory.
1. Co by jste měli vědět před instalací ?
To vše se dozvíte v našem předchozím článku https://www.robstydesign.cz/blog/zaslepit-nebo-odstranit-egr-ventil/
kde naleznete i naše krátké video s vysvětlením, zda je pro vás tohle řešení vhodné.
2. Na jaký motor EGR kit kupuji ? Aneb jakou variantu koupit.
U výběru správného egr delete kitu u 1.9TDI, jsou pro nás rozhodující tyhle parametry.
- Průměr vedení stlačeného vzduchu.
- Typ vedení.
- Velikostí sacích parohů.
Výběr z následujících variant.
1. https://www.robstydesign.cz/nahrada-egr-ventilu-1-4-a-1-9-tdi-75k--90k--100k--110k/
Sada pro slabší motorizace o průměru sání 50-51mm o objemu 1,4-1.9 s výkony od 55-81kw.
Kódy motorů : amf, agr, alh, atj, ahu, anu, ask, ale, avb, atd, ahf, axr, asv, ajm, auy
2.https://www.robstydesign.cz/nahrada-egr-ventilu-1-9-tdi-105-130k-96kw/
Silnější motorizace o průměru sání 57mm o objemu 1.9 s výkony 96-110kw.
Náhrada pro upravené motory o průměru 63mm https://www.robstydesign.cz/nahrada-egr-ventilu-1-9-tdi-63mm/
Kódy motorů : ASZ, ARL, AWX, AVF, AXC, AXB, AUY, BLT, BKC, BPX, BXE, BJB, BTB, BVK.
Vozy typu: Škoda Fabia, Octavia, Superb. Seat Ibiza, Leon, Toledo. Volkswagen Polo, Golf.
1.Vytáhneme závlačky ze sériového vedení co jistí bajonety (1.na egru a 2. na vedení)
Případně povolíme šroubovací spony (verze bez bajonetů).
2. Rozpojíme hadice na obou koncích kdy demontujeme silikon koleno.
3.Odpojíme podtlakové hadičky a zaslepíme (třeba šroubky).
4.Odšroubujeme koleno spojující egr a svody turbodmychadla.
5.Odšroubujeme samotný egr ventil z hliníkového sání.
6.Instalujeme egr delete kit.
7.Zaslepíme záslepkou vývod ze svodů turba.
8.Vypneme egr kit softwarově (není vždy podmínkou).